طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل

ساخت وبلاگ

ساخت سایت می تواند به یک پروژه بسیار پیچیده و یا گاهی یک فرآیند کاملا ساده در چند دقیقه اشاره کند. این موضوع بستگی به فاکتورهای بسیار زیادی دارد و در نتیجه وقتی شما می خواهید اقدام به ساخت سایت و طراحی یک وبسایت حرفه ای برای کسب و کار خود کنید ابتدا باید در نظر داشته باشید که چه نوع وبسایتی و با چه قابلیت هایی مد نظر شماست.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک در دنیای امروز ما توانایی و علم کافی و حتی ممکن است وقت لازم برای مدیریت یک وبسایت بسیار بزرگ را نداشته باشند اما به هر حال در دنیای واقعی یک کسب و کار در مقیاس محلی برای خود دارند. ما در این مقاله سعی می کنیم 4 راهکار برای کاهش هزینه های ساخت سایت را به شما معرفی کنیم.

1- سایت ساز Wix، اولین پلتفرم طراحی سایت رایگان

سایت ساز Wix، یک پلتفرم ساخت سایت آنلاین و رایگان است، که از طریق مرورگر های وب  در سراسر دنیا در دسترس عموم قرار گرفته است. کمپانی Wix یکی از قدیمی ترین کمپانی های سایت ساز در جهان به حساب می آید که ایده ساخت سایت به صورت رایگان و کاملا حرفه ای را اجرایی کرده است.

 اخیرا این کمپانی برای اینکه کاربران خود را راضی نگه دارد، 500 مگابایت فضای هاست(Host) برای ذخیره سازی فایل ها، یک زیر دامنه (Sub domain) ، به همراه تبلیغات برای آنها در نظر گرفته است. 

مزیت مهم این پلتفرم این است که تمامی امکانات لازم برای ساخت سایت را به صورت رایگان در اختیارتان می گذارد تا یک تجربه کاملا موفق در این فرآیند داشته باشید.

2- سایت ساز وردپرس کاملا رایگان، با هاست و دامنه اجباری

 

ورد پرس یک پلتفرم انقلابی در دنیای وب به حساب می آید و بیش از 40 درصد وبسایت های دنیا تحت این سی ام اس اجرا می شوند. در دنیای ساخت سایت آن هم به صورت رایگان وردپرس ابزاری در اختیار شما می گذارد که به شکلی حرفه ای و در مدت زمان بسیار کمی یک وبسایت برای خود ایجاد کنید.

به عبارتی دقیق تروردپرس یک سایت ساز چند منظوره است، شما می توانید از وردپرس برای ساخت وب سایت ها، وبلاگ های کلاسیک، فروشگاه تجارت الکترونیک، وب سایت های کسب و کار، انجمن ها، شبکه های اجتماعی و هر چیز دیگری استفاده کنید. 

البته به مرور زمان که نیازهای شما در مدیریت وبسایت افزایش پیدا می کند شما به احتمال زیاد نیاز به یک توسعه دهنده خواهید داشت که وبسایت شما را بهینه کند.

3- سایت ساز سایت بیلدر SiteBuilder

 

یکی دیگر از غول های صنعت طراحی و ساخت سایت در دنیا سایت بیلدر ( Site Builder ) است که از پلتفرم های سایت ساز آنلاین خارجی به حساب می آید. سایت بیلدر قابلیت خوبی که نسبت به سایر سایت سازها دارد، این است که دارای ادیتور Drag & Drop است. این موضوع باعث می شود که طراحی گرافیکی وبسایت برای تمامی افرادی که حتی علم زیادی در زمینه طراحی سایت ندارند نیز بسیار آسان باشد.

4- ساخت سایت به صورت تخصصی

پلتفرم های ذکر شده در بالا همگی رایگان هستند و موضوع مهم دیگر آنها نیز این است که همگی شرکت های خارجی به حساب می آیند که کمی از نظر شرایط امروز کشور ما ممکن است به مزاج کسب و کارهای مختلف خوش نیاید. بنابراین گزینه چهارم را به توضیح ساخت سایت توسط شرکت طراحی سایت اختصاص دادیم.

یادتان باشد شرکت های طراحی سایت می توانند با هزینه های گزاف شما را به یک منجلاب در زمینه ساخت سایت و طراحی نسنجیده کنند. وقتی یک شرکت یا یک کسب و کار بسیار کوچک است و توانایی هزینه های چند ده میلیونی برای طراحی سایت را ندارد دو راه بیشتر باقی نمی ماند یا یک شرکت با هزینه های پایین پیدا کند یا به حضور کمرنگ در شبکه های اجتماعی برای فروش آنلاین خود اکتفا کند.

شرکت طراحی سایت رایان با هزینه های حداقلی می تواند به شما کمک کند که در کمترین زمان ممکن یک وبسایت وردپرسی با قابلیت های مناسب داشته باشید. توصیه ما این است که شدیدا از سایت ساز های ایرانی که کیفیت آنچنان ندارند دوری کنید چرا که این سایت سازها عموما به فروش شما کمکی نخواهند کرد.

همچنین شرکت طراحی سایت رایان،برنامه ساخت سایت به صورت هزینه های یک تا دو میلیون تومانی برای کسب و کارهای کوچک در سراسر ایران اختصاص داده است تا با یک پلتفرم ساده در وردپرس شما بتوانید یک دامنه اختصاصی آی ار و یک وبسایت حرفه ای داشته باشید.

 

 

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moji بازدید : 240 تاريخ : جمعه 9 آبان 1399 ساعت: 1:14